Τρίτη 16 Οκτωβρίου 2018

Πάλι στο σχολείο σας!

Λοιπόν, ήρθα πάλι στο σχολείο σας!

Πού ήμουν αυτές τις ημέρες;

Όπως σας είχα πει, ελπίζω να θυμάστε, κρύωνα τα βράδια στην αίθουσά σας και πήγα να προμηθευτώ ζεστά ρούχα. Πέταξα μέχρι το κουκουβαγιοσχολείο και ρώτησα την κ. Βάγια, τη Διευθύντρια, αν ήξερε κάποιον φτεροράφτη για να μου φτιάξει ρούχα σαν των ανθρώπων. Αφού είμαι σε μια τάξη με ανθρώπους, τι πιο λογικό άλλωστε!

Η κ. Βάγια μου θύμισε για μια παλιότερη διευθύντρια που είχε το σχολείο μας που όμως έχει φύγει πια από τον Υμηττό και μένει σε μια μικρή πόλη, στη βόρεια Ελλάδα. Εκεί είναι διευθύντρια στο Κουκουβαγιοσχολείο Αβδήρων. 

Άβδηρα λέγεται η πόλη που ζει τώρα η κυρία Κική, η παλιά διευθύντρια του Κουκουβαγιοσχολείου Υμηττού! Η κυρία Κική λοιπόν ασχολείται πολύ με την φτεροραπτική στον ελεύθερο χρόνο της, επειδή στην πόλη που ζει κάνει πολύ κρύους χειμώνες. Είναι στη βόρεια Ελλάδα βλέπετε.

Ξεκίνησα κι εγώ μια νύχτα (εμείς οι κουκουβάγιες είμαστε δραστήριες τη νύχτα), πήρα το πολύχρωμο τρένο του ονείρου που πετάει στα σύννεφα και μετά από μια συννεφοστάση για ξεκούραση, αλλά και για να παραλάβουμε όνειρα…. το πρωί έφτασα στα Άβδηρα!

Με υποδέχτηκε η κ. Κική και κατευθείαν πήγαμε στο σχολείο. «Ξεημερώσαμε!» Όπως λέτε εσείς οι άνθρωποι «Ξενυχτήσαμε»…



Υ.Γ. Έχω κι άλλα νέα, ευχάριστα. Θα σας τα γράψω σε επόμενο μήνυμα, είμαι πολύ κουρασμένη τώρα. Χαίρομαι που επέστρεψα. Μου λείψατε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου